ممنون از همه مامانای مهربون💜
از وقتی که بعد زایمان بردنم بخش شیرم اومد قبلش هیچی نداشتم
من حتی دو روز بعد زایمان شیر نداشتم
از اتاق زایمان ، نگران نباش به موقع شیر راهمی افته
من از ۱۶ هفته درد و ترشح داشتم تا ۲۷هفتگی الانم دوسه روزه که میبینم بازم درد داره و سفت شده دیروز فشار دادم اغوز اومد ازشون
من ۱۸ هفته اینا بود بی رنگ بود بود الان سفیده اما خیلییی کمه فشار بدی به زور یه قطره شاییییدددد بیاد
من دیروز یکی از سینه هام تا اخر شب همش ترشح داشت
من از ۲۰ هفته ترشح داشتم ک الان شده شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.