۵ پاسخ

اینو تو سیسمونی داشت فقط برای زیرش بادی خریدم. با جوراب

تصویر

من عکس نذارم ولی سرهمی خرسی گرفتم براش و پیراهن پلنگی با جوراب شلواری 🥰

نخریدم چیزی خواهر

فقط همینوگرفتم با یه دست خونگی،چون عروسی داداشمه براش پیراهنم گرفتم ولی برای عروسی میپوشونم اونو

تصویر

منم ههیچی نگرفتم براشون. نداشتم دستم تنگ بود مریض شدیم همش دادیم دکترودارو😔

سوال های مرتبط