خوب جواب بدین دیگه فقط در مورد واکسن صحبت می کنید پیام منو ندیدید
وای منم ی۱۰روز دیگ باید بزنم
وااای ۳ تا 😔
این یه بخشی از کتابیه که دارم میخونم جالب بود هم زمانیش با پیام شما
لطفا مامانا جواب بدین
اره مراقب تبش باش
۴ ماهگی برای منم سنگین بود
میگم کی میدونه مثلا قرص مخمر آبجو بخورم خیلی لاغر خوبه وزنم ۴۶
سلام من هم واکسن دخترم زدم خیلی گریه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.