۸ پاسخ

خوب جواب بدین دیگه فقط در مورد واکسن صحبت می کنید پیام منو ندیدید

وای منم ی۱۰روز دیگ باید بزنم

وااای ۳ تا 😔

این یه بخشی از کتابیه که دارم می‌خونم جالب بود هم زمانیش با پیام شما

تصویر

لطفا مامانا جواب بدین

اره مراقب تبش باش
۴ ماهگی برای منم سنگین بود

میگم کی میدونه مثلا قرص مخمر آبجو بخورم خیلی لاغر خوبه وزنم ۴۶

سلام من هم واکسن دخترم زدم خیلی گریه کرد

سوال های مرتبط