حال هممون بده ولی به خاطر بچم و و اون نور امیدی که توی دلم زندس میذارم
اره ،آدم به امید زنده اس…🌱
اره ب امید روزهای بهتر برای ایرانی ازاد 🥺
اره عزیزم به امید سال پر از شادی ✌🏻
نه دستم میاد نه دلم میخواد نه حوصلش دارم نه اصابش رو نه انگیزش رو.
مردمم این حقشون نیست ما نه موشک میخوایم نه صلاح،فقط آرامش میخوایم که خداروشکر هیچوقت نداشتیم بچه هامون چه گناهی کردن روزی که بمب زدن بچه ی من تا دوساعت جیغ میزد از ترس،خدا ازشون نگذره که خون مردمو کردن تو شیشه من نمیخوام شهید شم من نمیخوام بمیرم من کلی آرزو دارم برا بچم این حق ما نیست🫡
بله میزارم جدا از این که سنت ایرانی هست و اولین عید دخترم معتقدم باید بزاریم دشمن شاد نکنیم
چون سالهاست که میخوان ما رو از سنت و آیین های فشنگمون دور کنن
من امسال اینقدر برنامه ریزی کردم گفتم اولین سال پسرمه ببرمش آرایشگاه آتلیه کلی لباس قشنگ گرفتم گفتیم اولین مسافرتش میبریمش مشهد و...سرکوچمونو زدن خونم داغون شد😭🥲الان حتی حوصله جمع کردن هم ندارم چه عیدی چه سفره ایی چقدر آدم بی گناه امسال مردن چقدر خونه ها خراب شدن همش استرس روزی ده بار جنگنده رد میشه از بالای سرمونه این شد عید؟!آدم دلش خوش باشه هر روزش عیده،کسی منو درک میکنه که این بلا سرش بیاد🥺🥺
خونه خودم نه ولی خونه مامانم چرا ایشالا که اولین هفت سین پسرم عکس بگیرم
نه چون خونه خودمون نیستیم
نه اصلا حوصله ندارم
آره حتما
اره عزیزم ولی هنوز نرفتموسایل بگیرم🫠
اره جوجم اولین عیدشه
بله هفت سین حالمونو خوب میکنه بعدشم بچم اولین عیدشه
بله عزیزم حتما
نه .حال و حوصله نداریم والا
من حوصله ندارم شوهرم میگه بزار
به همه چی کار داره
اره صد درصد
مخصوصا الان ک دخترم بدنیا اومده همه مراسمارو براش میگیرم ذوقش هیچ وقت کور نشه
اره یه سری رسم و رسومات همیشه سرجاشه
ولی در کل سال های قبل هم هفت سین خونمون خیلی ساده بوده و هست و خواهد بود
من ک حوصلشو ندارم
بلهه
نه اصلا حس و حالش نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.