۱۳ پاسخ

خواهر نیاز به یاد دادن نداره یه چیزایی تو‌گوشیمه بچه ها بهم میگن چیه و کاربردش چیه🤕🤕

نه من از اول بهش ندادم

از اول عادتش ندادم الانم گاهی بگیره دستش شاید در حد یک ربع

گوشی من رو نمیبینه چون بهش ندادم
چند بار گریه کرده گفتم مناسب بچه ها نیست

باباش چند وقت واسش کارتون میزاشت، بعد یه مشتری اومده بود مغازه ش با بچه ش، میگفت بچه ش سرشو بالا نمیگرفت باید دستشو میگرفتن اینور اونور میکشوندن اگر بمب کنارش میخورد نمیفهمید، کلا غرق گوشی بود ، منم گفتم اینم عادت کنه همین میشه ، دیگه گوشی نداد یه چند باری بهونه گرفت دیگه یادش رفت

ولی خواهرم براش کارتون کذاشته تو گوشی هر وقت ببینه گیر میده به گوشیش!

البته من تی وی میزارم از دو سالگی براش
روزی دو ساعت
گاهی حوصله مداشته باشم بیشتر ازین حرفا هم تی وی روشنه اما گوشی نه

نه اصلا یک ساله ترک کرده فقط گوشی منو میخواست بخاطر بازی چند روز گوشیم را قایم کردم دستم ندید گفتم خراب شده بازی ها را بعدش حذف کردم دستم دید بهش گفتم بازی توش نیست نشونش دادم دیگه جذابیتی براش نداشت اگرم میخواست اوایل سرش را گرم میکردم الان اصلا گوشی از من نمیخواد

موقعه خواب باید ببینه تا بخوابه

از اول بهش ندادم.تی وی ام از اول روشن نکردم الان کم میبینه

فقط کارتون میزارم اونم جاهایی که مجبور باشم

بچه من از وقتی جنگ شروع شده مرتب روبیکا مبینه .

اره بابا همه چیشو بلنده مخاطبارم میشناسه اسمارو

برا من کم‌میدید به لطف جنگ اومدیم خونه مادرشوهرم‌ الان ۲۰ روزه فقط گوشی میبینه بچه های خواهر شوهرم میدن نمیدونم چجوری ترکش بدم خونه برم

بلههه🫠🫠🫠

آره میبینه

سوال های مرتبط

مامان **HANA** مامان **HANA** ۳ سالگی