خانمایی ک قرص قند میخورین شما ازمایش پودر شیرین دادین یا ن

۳ پاسخ

من متفورمین میخورم دو بار به فاصله سه هفته آزمایش دو مرحله ای دادم بعد دکترم گفت که قرصت رو یک هفته قطع کن بعد برو آزمایش گلوکز بده... دیگه دوشنبه رفتم آزمایش رو دادم

آره به منم گفت روزی نصفی

آره من دادم قند ناشتام ۱۰۱ بود الان روزی نصف متفورمین میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری