۵ پاسخ

اگر سینه‌ت نوک نداره، نیپلت سینه اونت بگیر واسه در آوردن نوک سینه هستش خیلی خوبه

کدوم بیمارستان رفتین طبیعی زایمان کردین یا سزارین

یکم آب قند بزن سر سینه شاید اینجوری بگیره

شیر دوش برقی استفاده کن سر سینت میاد بیرون بده بهش کم کم عادت کنه منم دارم همینکارو میکنم کم کم داره راه میوفته

سلام بانو
از اولش نمی گرفت؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد