اومدیم واکسن بزنیم

۲ پاسخ

منم دیروز زدم برا آقازادم. اومدیم خونه تا شب همش بدو بدو بازی و شیطنت از شب ساعت 7تب کرد و پادرد دیشبم تاحالا فقط ناله کرده و گریه چشم رو هم نذاشتم الانم نمیتونه پاش تکون بده فک میکردم چیزی نیست چون دیروز هیچیش نشد. ولی سخته ایشالا ک برا بچه تو راحت باشه

ایشالله که سبک باشه براش،یعنی من غم عالم میاد سراغم وقتی میفهمم چند روز دیگه میران واکسن داره🫠🫠🫠🫠🫠😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی