۳ پاسخ

واسه نیکان که بد واکسن بود بهترین بود ولی فک کنم چون یه خانمای گفت جای واکسن ویکس بمال پاش اصلا حتی نبندید اذیت نشد فقط کمی تب داشت

واسه پسر من که راحت بود ان شالله واسه پسر شما هم راحته

انشالله که راحت

سوال های مرتبط