انشاالله که سبک باشه براش ،منم باید چهاردهم ببرم بزنم از دیروز سرماخورده اگر تا اونروزخوب شد میبرم نشد دیرتر میبرم خدا کنه واسه دختر منم سبک باشه از الان استرس دارم
انشالله
من هنوز نزدم
اسم دختر منم هلیاست 😍🥰
منم امروز واکسن هامینو زدم تا الان که خوب بود الان خوابید خدا کنه سبک باشه براشون 🤲🏻
انشالله
مبارکش باشه ایشالله سبک باشه♥♥♥
منم دیروز زدم خداروشکر تب نداره ولی پاش خیلی درد میکنه تا الان هیچ سرپا نشده فقط دراز میکشه
سلام کانال غذای کودکدر روبیکا دوس داشتی عضو شو بدردت میخوره .😉🌻.
@food_babyy
انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.