از الان میتونی شیر بریزی داخل غذا
و اینکه دندون اصلا خبری نیست، اصلا ورم نداره
شیر پاستوریزه من تو فرنیش میزنم حالا شیربرنجم درست کنم براش
لثه هاش ورم نداره اولورم میکنه بعد نیش میزنه
پسر من لثش شکاف خورد بعد دو سه روز در اومد
قبلشم ۱۵ روز اسهال و گریه و بدخلقی بود
دکتر پسر من گفت شیر اولا نده فقط بعد میتونی بدی حالا هنوز ندادم من ولی میدم
پسر من لثه اش متورم تره ولی هنو درنیومدن
با شیرخشک باید شیربرنج درست کنی یا آب اصلا شیرپاستوریزه نباید بخوره
شیر پاستوریزه کلا بعد یک سالگی
برای لثه هم متوجه نمیشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.