۶ پاسخ

متنفرم از سال ۴۰۴
من دیگه از خونه نشستن و این وضعیت و این بلاتکلیفی دارم روانی میشم

وای دقیقا اعصاب آدم بهم میریزه کاش میشد ادمین گهواره رو گزارش زد😐🤣

خوبه باز،منم قبلا ذهنم که شلوغ بود هی تمیز میکردم.الان دیگه اینقدر بهم ریختم که اصلا دست و دلم به تمیزکاری هم نمیره

منم خیلی دلم میخواد برم
اون سالهایی ک شرایط مهاجرت داشتیم نمیدونم چرا هیچکاری نکردیم .فکردیم مملکت خودموووووون خوبه
عااااشق ایرانم ولی ...... 💔

منم غرق نظافت میکنم خودم رو ولی وقتایی که درد داشته باشم غمباد میشم

کابینت مورد علاقم🙂

تصویر

سوال های مرتبط

مامان عمر مادر مامان عمر مادر ۲ سالگی
مامان عمر مادر مامان عمر مادر ۲ سالگی
مامان نیک بازیگوش 🦫 مامان نیک بازیگوش 🦫 ۲ سالگی
مامان خوشگل خانم مامان خوشگل خانم ۲ سالگی