متنفرم از سال ۴۰۴
من دیگه از خونه نشستن و این وضعیت و این بلاتکلیفی دارم روانی میشم
وای دقیقا اعصاب آدم بهم میریزه کاش میشد ادمین گهواره رو گزارش زد😐🤣
خوبه باز،منم قبلا ذهنم که شلوغ بود هی تمیز میکردم.الان دیگه اینقدر بهم ریختم که اصلا دست و دلم به تمیزکاری هم نمیره
منم خیلی دلم میخواد برم
اون سالهایی ک شرایط مهاجرت داشتیم نمیدونم چرا هیچکاری نکردیم .فکردیم مملکت خودموووووون خوبه
عااااشق ایرانم ولی ...... 💔
منم غرق نظافت میکنم خودم رو ولی وقتایی که درد داشته باشم غمباد میشم
کابینت مورد علاقم🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.