۵ پاسخ

نه الان که زود نیست دختر من الان خودش میشینه پنح دقیقه

والله دختر من از دوماهگی میخواست فقط حالت نشسته یا صاف بگیریمش اصلا دراز نمیکشید میدونم خوب نبود ولی اصلا دراز نمیکشید جیغ میزد شایدم به خاطر رفلاکس بود نمیدونم

دختر من از چهار ماهگی خودش دوست داره بشین .وقتی بغلش میکنم میخواد بشین و گریه می‌کنه .ولی من در حد پنج دقیقه می شونمش

دکتر به من گفت ۶ ماه زوده و از ۷ ماه بشون

من ۵ماهگی با کمک نشوندمش

سوال های مرتبط

مامان نی نی سام🐥 مامان نی نی سام🐥 ۱ سالگی