این چطوره خوبه
#فرزند پروری
#پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

مجانی هم بهم بدن نمیپوشم

یه چیزی بگم؟ادم نمیتونه درمورد لباساش از بقیه نظر بخواد.هرکسی میره خرید اول به جیبش نگاه میکنه و به تواناییش.بعد نگاه میکنه با این پول بین گزینه ها کدوم معقول تره.دلنشین تره و اونو میخره.اما وقتی تو محیط بزرگی مثل گهواره نظر میخوای ماها یک نظر رک و پوست کنده از طرف خودمون میدیم.
حالا ممکنه اون گزینه بهترین گزینه ی شما باشه.اونوقت دلسرد میشی.

تو تن معلوم میشه بپوش عکس بده

ممکنه به تنت بشینه

همه گفتن زشته ولی ب نظرم تو تن قشنکه

ن اصلا

عزیزم نخرش زشته

نههههه

نه خوب نیست

بپوش اگه به دلت نشست بخر

قدیمیه عزیزم

واسه دخترت ؟

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی