شماهم شبا زیاد به این پهلو اون پهلو میکنید

۱۲ پاسخ

اره خیلی بعد تاره چقدم سخت با هزارتا ناله 🥲

من تازه ب علاوه اینکار نفسمم بند میاد هر لحظه فک میکنم الاناس ک بند بیاد و بمیرم😑

اره منم واسه اینکه عادت ب پهلو خوابیدن ندارم

اره خیلی هم سخته پهلو به پهلو شدن 🥴

اره همراه با ناله و درد

من افتضاح این پهلو اون پهلو میشم چون واریس واژن دارم یعنی واژنم سوزش شدید داره همراه با درد شدید یه سره اه و ناله میکنم یع لحظه ب پشت میخابم نفسم میگیره قلبم تند تند نیزنه نمیدونم چرا

اره خشک میشم هی باید پهلو عوض کنم😂😂🥴

خیلیی

اره خیلییی و اینکه پهلو راست راحتتر میخوابم

زیااااد

اره زیاد

اره خیلی

سوال های مرتبط