خانما تا چند هفتگی باید صبر کرد واسه زایمان طبیعی

۶ پاسخ

من که دیگه رد دادم امید وارم تو همین ۶ روزی که مونده بزام🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

خواهر من ۴۰ هفتش تموم شده بود

من اون بچم ۴۲ هفته زایمان کردم

من 37هفته زایمان کردم چون چرخیده بود بچه فشار میورد بهم کیسه ابم پاره شد

بستگی به خودت بچه دراره

تا۴۲وقت‌ داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی