تا۵میشه طبیعی
قیز سن به دوغمادون؟😂
خواهر من ۴۵۰۰ طبیعی زایمان کرد
انقد مسخرم کردی سرت اومد
۴ نزاییدی هنوز
مام یه فامیلی داریم ۳۹ هفته ۴۳۰۰ هس سزش نکردن والا
عزیزم پسر من ۴۳۰۰ بود طبیعی زایمان کردم راحت بود ولی برش دادن ولی بچه کوچیک باشه برش نمیخوره
من زن داداشم ۴۲۰۰ بود عرشیا که طیعیی زایمان کرد
البته ماما خصوصی داشت خیلی کمکش میکرد
خودش گفت راحت بچه اومد
فک کنم تا سه و نیم
صابا گدسن انشالله ساغلیخناان
اولیدیییم داااا نچه کیلودو؟
بالای ۴ سز اجباری میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.