خانما بچه تا چند کیلو راحته زایمان طبیعی؟؟؟

۶ پاسخ

والا من جاریم بچهاش همه ۵کیلو دنیا میان همشم میگه من زایمان راحتی دارم یعنی ماشالله تا برسه زایشگاه زایمان میکنه

به وزن ربطی نداره، به انعطاف و امادگی بدن و وضعیت صحیح جنین بستگی داره
دخترم 2800 بود ولی من یه عالمه بخیه خوردم

اصلا ربطی به وزن خیلی نداره،بیشتر آمادگی لگن خودت مهمه و اینکه سربچه تو لگن خوب فیکس بشه
من خودم بچم ۲۹۰۰ بود به سختی زاییدم،۲۴ساعت طول کشید
یکی از دوستام بچه اش ۴کیلو بود از لحظه بستری تا زایمان ۱ساعت و نیم طول کشید

بچه اول کلا سخته

بستگی به بدن ها داره ولی تا ۲۹۰۰ دیدم معمولا زایمانا راحت تره بالای ۳ کیلو سخت تره .. بچه های من بالای ۳ کیلو بودن زایمانم سخت میشد ایندفعه هم همینطوره

۳.۲۰۰ اینا شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد