والا من جاریم بچهاش همه ۵کیلو دنیا میان همشم میگه من زایمان راحتی دارم یعنی ماشالله تا برسه زایشگاه زایمان میکنه
به وزن ربطی نداره، به انعطاف و امادگی بدن و وضعیت صحیح جنین بستگی داره
دخترم 2800 بود ولی من یه عالمه بخیه خوردم
اصلا ربطی به وزن خیلی نداره،بیشتر آمادگی لگن خودت مهمه و اینکه سربچه تو لگن خوب فیکس بشه
من خودم بچم ۲۹۰۰ بود به سختی زاییدم،۲۴ساعت طول کشید
یکی از دوستام بچه اش ۴کیلو بود از لحظه بستری تا زایمان ۱ساعت و نیم طول کشید
بچه اول کلا سخته
بستگی به بدن ها داره ولی تا ۲۹۰۰ دیدم معمولا زایمانا راحت تره بالای ۳ کیلو سخت تره .. بچه های من بالای ۳ کیلو بودن زایمانم سخت میشد ایندفعه هم همینطوره
۳.۲۰۰ اینا شنیدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.