#پوشك
#شيرخشك
#شيرمادر

تصویر
۵ پاسخ

نمیخام تهمت بزنم ولی اگه تو آرایشگاه باشه دیگه نمی‌دن بعضی هاشونم یواشکی در میارن طلا ها مردمو

انشالله که پیدا میشه گلم
من انگشترما گم کردم الان ۱۰۰تومن پولش بود هر چی گشتم نبود در حالی که همش رو طاقچه‌میزاشتم

370بار نورالله و نازل بگو
ارایشگاه و رفتی بگردی؟

منم ساعتمو گم کردم خیلی گرون و خوشگل بود ضد آب بود خدا کگه پیداش کنم رفتم خونه برگشتم دیگ نیست خیلی ناراحتم
یه ذکر هست ایت الله بهجت گفته اصبحت فی امان الله امسیت فی جوار الله
یکی دیگم هست ی صدقه میزاری لای قران سوره حضرت یوسف بعد پیدا شد میدی میره

گوشه شالتو گره برن انشاالله که پیدا بشه

سوال های مرتبط

مامان فسقل کوچولو مامان فسقل کوچولو ۱ سالگی