۵ پاسخ

منم یکم هستم چندروز پیش لک پررنگ دیدم کمر و لگنمم خیلی درده سعی کردم تکون نخورم از خونه همش درازکشم

نمیگیره ایشالا
کاری نمیتونی بکنی جز استراحت
منم همه جام درد داره دارم میمیرم دیگ کلی انقباض شدیدم دارم ولی گذاشتم ۱ ببعد بشه ایشالا نیمه دوم نشه بچه بخاطر ۲روز ۱سال عقب بیوفته

عزیزم سزارینت اجباریه یا اختیاری؟تحت نظر کدوم دکتری؟منم سنندجم برا همین پرسیدم

ارع عزیزم منم الان درد دارم نمیدونم برم بیمارستان یانه

سلام عزیزم اره درد ک زیاد دارم دکتر گف سر بچه پایینه استراحت کنم تا زودتر از موعد نشه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی