سلام خانما میگم چرا پایین تر معدم میلرزه😂یعنی نینیع؟یا چیه عین ویبره میره😂😂💙

۷ پاسخ

نی نی چیه ؟
احتمال خودشه

نی نی شما زیر نافته اونجاها اگه وول میزنه نی نیه 😁😍

من بچه اولم همش اونجا بود اصلا بعد هفت ماه که موهاش در اومد دور از جونت همش بالا میوردم شدید آنقدر که قش می‌کردم همه گفتن مو هست رفتم دکتر ته اید کرد که مو سرش میخوره به معدم تا روز زایمان بالا میوردم تا چرخید یهو گلاب به روت بالا آوردم قط شد

ن بابا بچه هنور زیر نافه 😐 زیر معده نیس ک
منم اون ویبره رو بضی روزا دارم نمیدونم چیه
دقیقا زیر معده و کنار دنده هامه
انگار زیر پوستم ی چیز میلرزه

آره دیگه 😍

الهی ننههههه داره میرقصه 😍😍

ارررهه

سوال های مرتبط

مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری