۳ پاسخ

عزیزم‌از‌نمودار‌ ته کارت واکسنش خودت ببین همیشه خیالتم راحت تره تا اینکه بخوای از کسی بپرسی🥰🫂

خیلی خوب بوده ماشاالله
دختر من امروز واکسن شو زدیم. ۷۷۰۰بود

بدو تولدش چقد بود ؟بنظرم خوبه پسر من شش ماهگی ۹۹۰۰بود بدو تولد ۴۲۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۷ ماهگی