پسرم امروز واکسن زدیم وزنش ۶۸۰۰ قد ۶۳ خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

قد تولد چند بوده؟

وزنش خوبه چطور بود واکسن نسبت به 2ماهگی منم فردا باید ببرم واکسن بزنه دخترم لگنش در رفته خیلی استرس دارم

میگن واسه ۶ماهگی باید دو برابر تولدش بشه.اگه بشه خوبه

آها
میشه عکس پسرم تو روبیکا لایک کنی🥹🙏🏻
کانال @sanayesangi عکس۴۴

وزنش کم نیست🤔

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۸ ماهگی