۵ پاسخ

تولدش چقدر بود؟

هیچ نگران نباش عزیزم ،اینا که میگن ۷۰ و ۷۲ و ...اینا بوده مامان و بابا هردو قداشون بلنده بعدم قد تولد بچه شونم بالا ۵۰ سانت بوده اکثرا

یکم که دستاش جون گرفت مرتتتتب بذار از بارفیکس اویزون بشه و سویق سنجد و سویق قد براش بخر و کلاس شنا بفرست ولی اصلاااا سمت ژیمناستیک نرو

قد بلند و آقا و خوش تیپ میشه، قول میدم

قدش کمه احتمالا ارثی هس

دختر دوستم تو6 ماهگی دیروز برده بوده قدش 70وزنش 8900

وزن تولدش چقد بود

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۷ ماهگی