۱۵ پاسخ

من فقط دوسدارم زودتر بسلامتی بگذره و صحیح وسالم بدنیا بیاد انشاالله

من ک پر از استرسم
با این ک اولین بارمم نیستااا😩

درهرصورت استرس داره من دیگه استرس اینو دارم ک میتونم دردو تحمل کنم یا ن طبیعیم

منممم
مخصوصا که بعد عید میخوام دکترمو عوض کنم
نمیوونم چیکار کنم

خودم استرس ندارم خانوادم هی دارن استرس وارد میکنن 😒

نه بابا استرس ندارم دو هفته دیگه وقته زایمانمه سزارینمه

این ماه اخر هم تقریبا داره زود میگذره 😂🤦🏻برا من ۳۰ روز مونده انقد کار عقب افتاده دارممممم ولی جون تو تن ندارم انجامشون بدم

من قبلا نداشتم ولی از سه روز قبل که گفت تو ان اس تی انقباض داری استرسم گرفته

منم خیلی استرس دارم زایمان دومم هست ولی میترسم 😐🤣

خواهر استرس ک هست ولی توکل به خدا

آره خیلی هی به خودم دلداری میدم ولی باز استرس میگیرم

دقیقاً

سلام نه من فقط میگم چرا تمام نمیشه 😅

اره من هربار بهش فکر میکنم کلی استرس میگیرم

نه😂استرس ندارم اصلا
2 تاریخ سزارینمه

سوال های مرتبط