۵ پاسخ

پسر من به پی پی میگه خرما.

مهرسامم عاشقش بود دییییگه نمیخوره
سلیقه غذاشونو دارن رو میکنن....اینو میخام اونو نمیخام😑😑😑

دقیقا بچه های من..... اسیرم

پسر منم اینجوریی میکنه خودشو بد غذا شده همین یک ماه پیش عالی بود همه چیز میخورد الان میگه عَعههههههه

دختره منم به کیک شکلاتی میگه پی پی😅😅

سوال های مرتبط