بتامتازون بزن آب رو اتیشه
دخترمنم اینجوری شده از بوس کردنه عمه اش بد بوس میکنه آب دهنش میخوره اینجوری شد
دختر منم اینطوری بود ی بار بتامتازون زدم خوب شد
اگه زیاد بوسش میکنید ک اینجوری میشه ان ان بزنید .
پسر منم دقیقا شبیه این رو اول تو گونه بعد تو پیشانیش داشت که هر کار کردم خوب نشد یه دکتر پماد داد ترکیبی که داروخونه درست کرد بتامتازون داشت کانل خوب شد دوباره داره درمیاره.
بردم متخصص گوارش اطفال میگه احتمالا حساسیت به پروتیین گاویه.
خیلی هممیخارونه و کلافه اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.