منم تروویتال۱ میدادم خوب بود .تنها شیری ام بود که بهش ساخت
از وقتی ۲میدم دفعش زیاد شده و اسهالی
امروز عوض کردم سوپرامیل گرفتم امتحان کنم ببینم میسازه بهش یا نه
یه دفعه از یک نرو دو اگه ۵وعده میخوره دو وعده ۲ بده ۳ وعده ۱ یا برعکس
من اصلا اين مارك رو نديدم خارجيه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.