۳ پاسخ

منم تروویتال۱ میدادم خوب بود .تنها شیری ام بود که بهش ساخت
از وقتی ۲میدم دفعش زیاد شده و اسهالی
امروز عوض کردم سوپرامیل گرفتم امتحان کنم ببینم میسازه بهش یا نه

یه دفعه از یک نرو دو اگه ۵وعده میخوره دو وعده ۲ بده ۳ وعده ۱ یا برعکس

من اصلا اين مارك رو نديدم خارجيه؟

سوال های مرتبط