۱۴ پاسخ

عالی شده عزیزم
اگه دم دستشم از همین خرجکار میدادی استین ساده میشه خیلی عالی میشد ولی درکل خیلی خوب شد😍

خیلی هنرمندید😘

عالییییی😍😍
من درخواست دوستی دادم که تموم شده اش رو ببینم 🤣
مبارکه😍

خیلی خوشگله ولی بنظرم کاش آستینشو پاکتی یا ساده درمیوردی😍

عالی ماشاءالله خسته نباشی

عالیه مبارک باشه

همین مدل دیروز من قیمت کردم با شلوارش ۳و۵۰۰

عالی عزیزم😍😍

خودت دوختی؟ آفرین هنرمند خیلی قشنگ و تمیز شده

خوشگله مبارک باشه

چقد خوبه کار دست خودت،خیلی لذت داره

مبارکه گلم انشالله ب شادی تنت کنی

زیباست..خسته نباشی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱ سالگی