۶ پاسخ

نارخن کارتو عوض کن

شکل ناخونای طبیعیه منه کاش شکل لوزی درمیاوردی با ی رنگ دلنشین
اولش فک کردم ناخنای خودته ک لاک زدی

قشنگه .ولی ببخشیدا ولی تمیز مانیکور نکرده برات

چند گرفته حالا

خودت مانیکور کردی یا ناخنکار انجام داده؟؟

مبارکت باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ سالگی