عزیزم دستور چن تا شیرینی تو تاپیکام هس ببین
برا عید درست کن به قول خودت چششون درآد😂😜
عشقم روبیکا بزن تو هشتگا برات میاره کاری نداره از لوازم قنادی قالب میگیری
با رنگ خوراکی و پودر قند و ژلاتین
بازم دقیقش هست بزن ببین
من یک مدل قندی بلدم اونم خیلی شیک ک باکلاس میشه راحتم هست یکم شکر و با چند قطره گلاب و یا هر طعم دهنده دیگه ای دوست داری قاطی کن چند قطره هم رنگ خوراکی بریز شنی مانند بشه خوب هم بزن خیلی باز نشه فقط و فقط شنی مانند باید بشه بعد قالب بزن حالا قالب گل پروانه هرچی ک دوست داشتی بزن بریز توی سینی بعد دو دقیقه خشکه خیلی باکلاس و قشنگ میشه قالباشم ارزونه من فشاری گرفتم ک راحت تره
منم دوست دارم نازن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.