۱۱ پاسخ

این بلایی هست که ج.ا سرمون اورده

این حالا دنبال خلبانش میگرده. داره. اینجوری میگه مردمو بترسونه. والا مکه هفته پیش قرار نبود بزنه

عزیزم اون ترامپ حرف زیاد میزنه ولی قدرتش بالاتر از خداوند نیست تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته

آخه چرا اتفاقی که نیفتاده دارین پیش بینی می‌کنید جز استرس برا خودتون وبقیه چی داره

اون سری هم قرار بود بزنه ولی چیشد باز مهلت 10روزه داد به نظر من که هیچ غلطی نمی تونه بکنه

خدا بزرگه تنهامون نمیزاره

منم میخوام با کالا برگ گوشت بخرم میترسم🥲

شاید خدا ی بار دیگ ایران و نجات بده انقد بااطمینانم نگید حالا شاهنامه آخرش خوشه شاید آخرش برا ماام خوش بود

وای خدا چی میشه ینی😰

وای هنوز که نزدن شما انقدر‌ ناامیدید🤦🏼‍♀️

از کجا معلوم این اتفاق بیوفته که اینقدر دارید خودتونو عذاب میدید اخع

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ سالگی
مامان پسری🐻 مامان پسری🐻 ۲ سالگی