۳ پاسخ

سلام من دوبار باردار شدم سر ۵ هفته لکه بینی و سقط میشه ساک دیده نمیشه ولی بار اول بتام تا ۱۳۰۰ بالا بود و ساک نبود بار دوم تا ۲۴۰۰ بالا رفت بعد لکه بینی انگار متوقف میشه و ساک جمع میشه اینم شیمیایی حساب میشه ؟

😔😔😔😔

شیمیاییه متاسفانه 😔

سوال های مرتبط