سالی ی باره این همه خرج میکنیم ب چشم نمیاد حالا عیدی ب چشم بیاد بخدا ادم کم نمیاره جبران میشه
بله هر کدوم پونصد دادیم زنداداشام سیصد برا بچه هاشونم لباس خریدم امسال وضعمون خراب بود شوهرم کابینت سازه یکماهه تمام بیکاره
ما پارسال نفری ۴ تومن دادیم.امسال هنوز دستور نداده چقدر میخواد بده.
وای اره ما ام رسم داریم ولی امسال چون شرایط جنگیه نمیدم زورم میا اگه شوهرم گیر نده بدیم اخه به ما چه عیدی بدیم
نههه اونا باید عیدی بدن
یه تومن دادم مادرشوهر هم ۱.۵
اره گلم ما میدیم مادر شوهر ۱ونیم خواهر شوهرا ۱ تومن من ۷ تا خواهر شوهر گل دارم
اره ما میدیم اونام به من میدن به اضافه داداشام😁
مامانم و مادرشوهرم ی تومن،خواهرشوهرا ۵۰۰ تومن ،نوه های هر طرف ۲۰۰ تومن
من پنج تا خواهر شوهر دارم بیشتر از۵۰۰والا نمیتونم بدم
من عروس ترکام
مادرشوهرم فک کنم دو داده همسرم
خواهرشوهرامم یک
جاریامم پونصد
اره😒😏
من میخوام یه تومن ب مادر شوهرم پونصد هم ب خواهر شوهرم بدم
ما رسممونه اونا ب عروس عیدی بدن
چجالب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.