خانما بچه ۲ ساله قرص ال دی خورده باشه چیکار باید کرد

۶ پاسخ

اورژانس عزیزم زنگ بزن بپرس

گلم کوچولوتون چیکار کردید آخرش بردید دکتر

باید ببری دکتر بهتره مطمین میشی

حتما با اورژانس درمیون میذارم چون قرص هورمونی هس صددرصد بچه رو اذیت میکنه

خواهر من به بار ۳ سالگی خورده بود بردن بیمارستان معدشا شستشو دادن

وای خاک عالم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️کجا بوده برداشته خوردا

سوال های مرتبط

مامان م بانو💜نینیها مامان م بانو💜نینیها ۶ سالگی