۶ پاسخ

به همه میگن ب منم گفتن باید وزنش بالای شیش کیلو باشه تو ۳ ماهگی چون وزنش کمه فعلا نمیبرم

ب منم نگفتن ک

من نمیدونستم پس چرا تو شبکه بهداشت بهم نگفتن
کجا باید ببریم؟

ب همه میگن

ب منم ۳ ماهگی گفتن

ب همه میگن عزیزم
چکابه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی