چ ادویه هایی میتونم تو غذای پسرم بزنم

۴ پاسخ

الان تا 9 ماهگی فقط زرد چوبه مناسبه که خیلی کم باید بدی بهد 9 ماه یکی دو تا ادویه دیگه هم میشه داد بعد 9 رو دقیق نمیدونم

دکتر به من گفتند جدیدا داخل مقالات میگن فقط زردچوبه می‌شه( قبلا هیچی )

فکرکنم فقط زردچوبه .دیگه هیچی نباید زد

فقط زردچوبه مجازه اونم کم

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی و تودلی مامان سیدعلی و تودلی ۱۴ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی