۵ پاسخ

منی که تو خیابونم ازصب نه ناهار نه صبحونه بهش ندادم اصلا چند وقته همش ی وعده میدم بهش و از عذاب وجدان دارم میمیرم البته دهنشو اصلا باز نمیکنه 😓😓😓

برا کوچولوها چطور ابکوشت درست میکنید؟

من دیروز ناهار ابگوشت داشت شام بهش سوپ مرغ و سبزیجات دادم
امروز صبونه فرنی سیب خورد
ناهار سوپ میدم شام یا کته شوید با مرغ میدم یا کوکو کدو و هویج

من سوپ مرغ و قارچ با شیر براش می‌خوام بذارم.

جو‌پرک و بلدرچین و پیاز و هویج و سیب زمینی بزار بپزه میشه سوپ بلدرچین

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی