ناهار و شام دیشب پسری♥️
تیلیت آبگوشت 🥣🩵👶

تصویر
۴ پاسخ

نوش جانش
چیا داره؟

دختر من اصلا لب به غذا نمیزنه 😐

منم دیشب گذاشتم تو شیشه عصر بهش بدم

میشه نون داد ب بچه ها؟
ابگوشت ک‌کلی ادویه داره عیب نداره ؟

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هامون🌊🐚🐳 مامان هامون🌊🐚🐳 ۱ سالگی
مامان هاوین مامان هاوین ۱۳ ماهگی
مامان هامون🌊🐚🐳 مامان هامون🌊🐚🐳 ۱ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی