۶ پاسخ

ما هر دوتا سالی که گذشت یه جعبه پر از میوه و خوراکی براش گرفتیم،عاشق میوه و خوراکیه امسال هم همین کارو میکنیم

من عینک دودی گرفتم باباش ماشین

بنظر من اسباب بازی از هر چیزی بهتره بچه خیلی ذوقشو میکنه حالا چیزی که علاقه داره براش بگیر

اره امسال باباش براش از این اسباب بازی فروشگاه گرفته خیلی خوشش میاد باهاش بازی میکنه

نگرفتم تا حالا ولی خیلی دوست داره اتوبوس داشته باشه شاید بخرم

از امسال میگیرم عروسک

سوال های مرتبط