اون بکشه بیرون یچی دیگ میادمیکنه تو😂
شیر سرد بخور اسید معدتو یکم اروم میکنه
بعد زایمان ایشالا😂😂
من تازه خوب شده دیگ اسید معدم،،داغون شدم با اسید معده هرکاری کردم خوب نمیشد؛تازه ی چند روزه راحت شدم خود به خود
من قرص فاموتدین میخورم خیلی عالی شب راحت میخوابم
شربت معده آدی ژل عالیه
این اخریا والا هی بیشترم میشه تا کمتر
منم ناشتا لانزومیخورم اخر شبممیخورم فاموتدین هم باز میخورم
منم یه هفته میشه معده ام میسوزه ولی قرص نمیخورم یکم آب میخورم بر طرف میشه این سوزش برا چیه ؟معده ام کوچیک شده اسید میزنع بالا؟
من پنتومید میخورم خیلی اثر میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.