یه بنده خدایی میگفت ممستون، من کلی فکر کردم فهمیدم ترکیب ممه و پستون بوده🤣🤣🤣🤣
من پسرم میگفت شیییییر
من میگم به به بدم پسرم 🤣🤣🤣
بچه هام خودشون..اِجی میگن خودبه خود..یادشونم ندادم..
الان که میخام شیرش بدم بهش میگم مامان بیا شی شی بخور
یا بگه سلطان بدن بده🤣🤣🤣🤣
من یاد میدم بیاد بگه ننه سینته بده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
جی جی😂
جی جی بیشتر به دسشویی میخوره
هام بهتره
نانا بهتره از می می بنظرم زشته فکر کن تو جمعی نشسته باشی بیاد بگه ماما می می😂😂
جی جی.
ن می می پسندم نیس😅😅 من هروقت میخوام شیر بدم میگم بیا جی جی بدم دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.