۱۲ پاسخ

یه بنده خدایی میگفت ممستون، من کلی فکر کردم فهمیدم ترکیب ممه و پستون بوده🤣🤣🤣🤣

من پسرم میگفت شیییییر

من میگم به به بدم پسرم 🤣🤣🤣

بچه هام خودشون..اِجی میگن خودبه خود..یادشونم ندادم..

الان که میخام شیرش بدم بهش میگم مامان بیا شی شی بخور

یا بگه سلطان بدن بده🤣🤣🤣🤣

من یاد میدم بیاد بگه ننه سینته بده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

جی جی😂

جی جی بیشتر به دسشویی میخوره
هام بهتره

نانا بهتره از می می بنظرم زشته فکر کن تو جمعی نشسته باشی بیاد بگه ماما می می😂😂

جی جی.

ن می می پسندم نیس😅😅 من هروقت میخوام شیر بدم میگم بیا جی جی بدم دخترم

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی