اونت بگیر براش
اونت بگیر سایز۰ تا ۳
منم اینو داشتم ، صورت دخترمو خط مینداخت.اونت گرفتم براش
الترا سافت اونت خیلی خوبه پسرم خوب گرفته
من واسه جفت بچه هام ازین پستونک های نرم ژله ای گرفتم خیلی خوبه برای نوزادی
اونت بگیر بهتره
پستونکش عین پستونک دخترم 😂
این طرح اونته بزرگه ولی اونت اصل کوچیکتره منم برای پسرم بزرگ بود اصلشو گرفتم کوچیکترع
اونت بگیر هم بادومیه هم قابش کوچیکتره
یاد دختر خودم افتادم کوچولو بود دقیقا همین رنگ پستونک بهش دادم کل صورتشو گرفته بود 😂😍
اوخی اره بزرگه برو ببین همین برند کوچکش نداره
منم از بعد تولد همینو به پسرم دادم اینکه ول میکنه بخاطر اینه فکش ضعیفه زود خسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.