۱۰ پاسخ

همه همینیم عزیزم یکم بزرگتربشن عاقلترمیشن این سن اوج وابستگیشون ب مادر باید تحمل کرد

حرفای دلمممممم😭

تا دلت بخواد برام پیش اومد...من دختر بزرگم تو ۵ساله خیلی برا خودم وقت دارم ولی دختر کوچولوم نمیزارع...انشالا بسلامتی شدن۳سال ب بالا خودشون مستقل میشن راحت میشیم

شوهر من میاد میگ خوشبحالت یکسره دراز میکشی تو گوشی😐

بخاطر پسرتم که شده تحمل کن انشالله بزرگ میشه دلت برا همین بچگیش تنگ میشه

بدی داستان اینجاست بعد کلی زحمت بپز پشور بساب بچه داری کن ومثل گل نگهش دار آخر سرم با زنهای دیگه مقایسهت میکنن این میسوزونتم🥲

عه سلام چقدر منی🥲😂منم دقیقا همچین تاپیکی صبح گذاشتم🥲

ارع خیلی وقتا هرچی شیطون میشن تحمل طاقت ما دارع کم میشه قبول داری

منم ✋
اما وقتی داد نمیزنم و کنترل میکنم آخرش میگم چه خوب که عصبی نشدم .
همه همینیم دیگه

منم
تا دلت بخواد

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
خانوما یه سوالی داشتم میشه لطفا کمک کنید پسر من خیلی گریه میکنه از صبح که از خواب بیدار میشه گریه میکنه تا شب که بخواد بخابه برا چیزای الکی میزنه زیر گریه خودشو پرت می‌کنه زمین جیغ میزنه خودشو گاز میگیره مبل رو گاز میگیره یا منو یا هم خواهرشو موهاشو میکنه سر من داد میزنه هر کاریم بکنم بدتر میشه بخدا از صبح هم که بیدار میشه همش دستم به دهنشه که گرسنه نباشه بهونه گیری کنه صبح برا صبحونه تخم مرغ میدم تا وقت نهار که بشه شیر موز میدم بهش ظهرا غذاهایی متنوعی درست میکنم میدم ساعت ۲ اینا میخوابن دیگه تا ساعت ۴ و نیم و ۵ بعدش که بیدار میشن بهونه بیرونو میگیرن باباشون میبره پارک تاب بازی یک ساعت دوساعتی میگردونه میاره اورد که خونه بازم گریه میکنه خودشو پرت میکنه اینور اونور میبرمش حیاط ماشین سواری میکنن باهاش بازی کنم باهاش اما بازم گریه میکنه همش دنبال پدرش گریه میکنه که منو ببره اونم کار داره نمیتونه که همش پیش این باشه منم هر کاری میکنم سرشو گرم کنم دنبال پدرش گریه نکنه نشدنیه که نشدنیه دیگه کم میارم از بس باهاش حرف میزنم نازشو میکشم که گریه نکنه هر کاری بگید کردم بخدا سر کتاب هم باز کرذم اما بازم اروم نمیشه اصلا دیگه موندم چیکار کنم از دست گریه هاش از صبح تا شب ۱ ساعت اروم نیس که بگم ارومه منم مغزم استراحت میکنه نه همش گریه همش بهونه خسته شدم دیگه دیگه بعضاً عصبی میشم داد میزنم سرش میزنمش بعدش خودم ناراحت میشم خودم خودمو میزنم که دستم بشکنه چرا زدم 😭😭😭😭😔😔