همه همینیم عزیزم یکم بزرگتربشن عاقلترمیشن این سن اوج وابستگیشون ب مادر باید تحمل کرد
حرفای دلمممممم😭
تا دلت بخواد برام پیش اومد...من دختر بزرگم تو ۵ساله خیلی برا خودم وقت دارم ولی دختر کوچولوم نمیزارع...انشالا بسلامتی شدن۳سال ب بالا خودشون مستقل میشن راحت میشیم
شوهر من میاد میگ خوشبحالت یکسره دراز میکشی تو گوشی😐
بخاطر پسرتم که شده تحمل کن انشالله بزرگ میشه دلت برا همین بچگیش تنگ میشه
بدی داستان اینجاست بعد کلی زحمت بپز پشور بساب بچه داری کن ومثل گل نگهش دار آخر سرم با زنهای دیگه مقایسهت میکنن این میسوزونتم🥲
عه سلام چقدر منی🥲😂منم دقیقا همچین تاپیکی صبح گذاشتم🥲
ارع خیلی وقتا هرچی شیطون میشن تحمل طاقت ما دارع کم میشه قبول داری
منم ✋
اما وقتی داد نمیزنم و کنترل میکنم آخرش میگم چه خوب که عصبی نشدم .
همه همینیم دیگه
منم
تا دلت بخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.