یعنی میرسه روزی که کنار اسم منم بزنه ۳۸ هفته؟🥴😂

۱۷ پاسخ

وای واقعا
هر روزش صد ساله

من۳۵هم راضیم😂

اخ الهی آمین هم برای شما هم من

واییییی واقعااااا
کی بشه ببینم اون روزو ک زده ۳۸ هفته و خورده ای بگه کم کم برا دیدن نینیت اماده شو اون روز روز گریه از سر شوق خنده از ته دل منهه خدایاااااا

وایییی یعنی میشه😪😪

ووویی آره

وای زایمان 😭😄

اوووه مثل برق و‌باد میگذرهههه
انگار دیروز بود بی بی مثبت شد برام🥰🥰🥰

دقیقا خیلی دیر میره😔🥺

بله تو چشم به هم زدنی

دقیقا منم بسکه این مدت استرس کشیدم
الان هم دوباره منتظر سونو چکاپ هستم

وای من استرس گرفتم 😂

الان من دلم میخاد ۱۷هفته باشم😂

منم منتظر این لحظم. هفته هامون یکیه احتمالا اواخر مرداد یا اوایل شهریور زایمان میکنیم

واییی حس خیلی خوبیه🥹😂

وااای من به ۳۶ راضی امممم🫢

منم منتظر این لحظم🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا وخواهرش مامان آریا وخواهرش هفته بیست‌وششم بارداری