مهم سلامتیه تپلی و لاغری فقط ژنتیک
من یه متن کامل درباره تپل شدن نوزاد نوشتم تو تاپیکام هست
دختر منم تپل نیس ، همون وزن عادیش رو داره ...منم دوس دارم تپل و چاق دیده بشه ..ریزه میزس،هرکی میبینه میگه غذا نمیدی بهش؟!🙁
خودمم لاغر اندامم ،همسرمم معمولیه
به خودمون کشیده
فک کنم بیشتر ژنتیکی باشه من خودم خیلی لاغر بودم هنوزم هستم ولی شوهرم هیکلش زیاده. پسرم مثل شوهرم شده با اینکه شیرخشک از مقداری که باید حتی کمترم میخوره ولی تپل شده. دکتر برا ویزیت بردم گف شیر زیاد میدی بعد که بهش گفتم هر سه ساعت ۹۰ تا میخوره گف کمم هس تازه. بعید میدونم از خوردن باشه
اولا که ژنتیکیه. و هر بچهای باید روی نمودار خودش باشه. بگه باید سالم باشه، نه لاغر نه چاق! اتفاقا بچههایی که زیاد از حد تپل هست قشنگ وایب مریضی میدن! وگرنه وزن بالا توی سن کم اصلا نرمال نیست
منم نمیدونم والا
چجوری تو چهارماهگی ۸ کیلو ۶ ماهگی ده کیلو
البته ک خدا حفظشون کنه
ولی اینارو میبینم میگم پسرم خیلی کوچولوعه
پسر من تپلیه دهنم سرویس شده کمر نمونده برام 😶
اره عزیزم تپلی ژنتیکیه مهم سلامتیه حالا دختر من ب نظر شما تپله؟
والا من خودم تپلم ولی از تو نه از بیرون شوهرمم خوبه لاغر نیست بچمم وقتی به دنیا اومد ۳۶۰۰بود خدایی تپل بوداااا ولی الان هی لاغر میشه وزنش ثابت مونده
👍👍👍اره رازشون چیه فکر کنم ژنی باشه بچهای من لاغر قد بلند میشن😍😍😍گرچه خودمون قد آنچنانی نداریم 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.