۸ پاسخ

عزیزم میشه بگی تغذیت چجوریه چیا میخوری

Fl استخون رونه

قسمت fl طول رون بچه است دو هفته جلوتر از رشدشه مال منم همینه گفت قدش بلنده

قدش دو هفته جلوعه آره قد بلنده

قد رو ک نمینویسن بر اساس fl که طول استخونش هست میگن

قدو نمینویسن عزیزم

نزده هیچی

منم نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی