اره واجبه
من دیروز رفتم
من دیروز رفتم اطلاعات وارد میکنن خیلی خوبه توصیحاتشون چکاپا
من امروز رفتم ثبت نام کردم
چجوری باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟
بله. یاداوری واکسن و…
هرکاری هم بخوای انجام بدی باید بهداشت ثبت شده باشی
اره بعد موقع واکسن اذیت میکنن
خوبم هستا
ماهانه چکاپمیکنن
قرص میدن
حواسشون بیشتر به ادم هست تا خوده دکتر
اره فک کنم بعدا واسه واکسن ها باید تو بهداشت پرونده داشته باشید.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.