آیا قشنگه ؟
شیرخشک نوزاد گهواره

تصویر
۱۴ پاسخ

قشنگه اگه قدش کوتاه بود حالت کتی عالی بود

کوتاهش کن

به شادی بپوشی مبارکت باشه قشنگه

زیباست مبارکه

با شلوار ۹۰بپوش.اگر کوتاهش کردی با شلوار بگ

کوتاهش کن اگه میتونی

میاد بهت مبارکه حتما با شلوار دمپا بپوش

قدش کلا کوتاه کن یه شلوار مشکی گشادم روش بپوش عالی میشه

خیلی خوشگله فقط اگ قدشو تا جای دکمه اخر کوتاه کنی و‌جلو باز بپوشی

میشه با نمای بیشتر عکس بدی

بله. قشنگه مبارکت باشه

قشنگه مبارکه...چندگرفتی

به به مبارک باشه ✨

آره مبارکت باشه

سوال های مرتبط