خیلی استرس دارم
امروز آمینو دادم😭

۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم امینو دادم تا سه روز دیگه بهت جواب اولیه رو میدن و توام میایی خبر خوش رو میدی که بچه سالم هستش.اینا فقط برای ارامش خودمون انجام دادیم وگرنه ازمایشای غربالگری مثبت کاذب خیلی زیاد دارن

حتما جوابش عالیه گلم

منم ۸ فروردین دارم آمینو

نگران نباش چیزی نیست منم دادم

چی‌هس؟

اصلا نگران نباش منم دادم سالم بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان معجزه خداوند🎀 مامان معجزه خداوند🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری